KudoZ home » English to Dutch » Medical

harvest

Dutch translation: oogsten


07:22 Dec 8, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Medical
English term or phrase: harvest
in een test voor kankerremmende middelen in muizen: "lungs harvested on Day 14"

Letterlijk "geoogst" of is er een medische term voor?
Marciam
Dutch translation:oogsten
Explanation:
oogsten is ook de juiste woord in nederlands,
het wordt veelal gebruikt in combinatie met het vergaren van stemcellen
Selected response from:

Kate Hudson
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6oogsten
Kate Hudson
4geoogst, verkregen, behaaldmoya


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
oogsten


Explanation:
oogsten is ook de juiste woord in nederlands,
het wordt veelal gebruikt in combinatie met het vergaren van stemcellen


    Reference: http://users.skynet.be/fa058487/kahler/ontwikkelingen/behand...
Kate Hudson
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 588

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Leistra
53 mins
  -> thanks

agree  Sandra van Bijsterveld
1 hr
  -> thanks

agree  hirselina: http://www.biopolitiek.nl/bb1.PDF
1 hr
  -> thanks

agree  avantix
1 hr
  -> thanks

agree  Jacqueline van der Spek
1 hr
  -> thanks

agree  Channa Montijn
2 hrs
  -> thanks

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
geoogst, verkregen, behaald


Explanation:


moya
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 8