KudoZ home » English to Dutch » Medical: Pharmaceuticals

Male enhancement products

Dutch translation: mannelijkheid bevorderende producten / mannelijkheid stimulerende producten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Male enhancement products
Dutch translation:mannelijkheid bevorderende producten / mannelijkheid stimulerende producten
Entered by: Pieter Beens

09:06 Sep 26, 2011
English to Dutch translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Urologie
English term or phrase: Male enhancement products
Context: all kinds of products and treatments especially for men, from hair loss supplements to muscle strengthening products. I'm looking for the translation of "male enhancement products", my suggestion would be ".... producten voor mannen". Enhancement is verbetering, verhoging, but I can't find an acceptable combination with "...producten". The term appears on a company website especially focused on male customers.
Thanks for your help!
Arja Heming
Spain
mannelijkheid bevorderende producten / mannelijkheid stimulerende producten
Explanation:
...
Selected response from:

Pieter Beens
Netherlands
Grading comment
Dank je wel voor deze suggestie, ik heb "mannelijkheid stimulerende producten" gekozen. Maar sowieso iedereen bedankt voor de geopperde suggesties!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1mannelijkheid bevorderende producten / mannelijkheid stimulerende producten
Pieter Beens
3vitalizerende producten voor de man
Machteld/Johan Schrameijer/Westenburg
3verzorgingsproducten voor mannen
Marjolein Snippe
3producten voor de viriele man
Ide Verhelst
3mannelijkheid verhogende producten
Ymkje Kuipers
3producten voor meer mannelijkheid
Katrien De Clercq


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
male enhancement products
producten voor meer mannelijkheid


Explanation:
Een ideetje misschien.

Katrien De Clercq
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 11

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
male enhancement products
mannelijkheid verhogende producten


Explanation:
Inspiratie gehaald bij het antwoord van Katrien

Ymkje Kuipers
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
male enhancement products
producten voor de viriele man


Explanation:
Misschien kun je ook iets doen met het werkwoord "viriliseren", volgens de GvD: mannelijke kenmerken geven of krijgen.


--------------------------------------------------
Note added at 49 min (2011-09-26 09:56:06 GMT)
--------------------------------------------------

Of: Producten voor meer viriliteit / viriliteitbevorderende producten

"Viriel" kan alleen betrekking hebben op mannen, dus daar hoeft niet nog eens "mannelijk" of "voor de man" bij.

Ide Verhelst
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
male enhancement products
mannelijkheid bevorderende producten / mannelijkheid stimulerende producten


Explanation:
...

Pieter Beens
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank je wel voor deze suggestie, ik heb "mannelijkheid stimulerende producten" gekozen. Maar sowieso iedereen bedankt voor de geopperde suggesties!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  golf264: lijkt mij het vlotste
19 hrs
  -> Dank je!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
male enhancement products
vitalizerende producten voor de man


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2011-09-26 12:37:43 GMT)
--------------------------------------------------

Met een s dus vitaliserende

Machteld/Johan Schrameijer/Westenburg
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
male enhancement products
verzorgingsproducten voor mannen


Explanation:
Of cosmetica of schoonheidsproducten, maar dat lijkt met de spierversterkers niet uit te komen...


    Reference: http://www.loreal-paris.nl/_nl/_nl/minisites/men-expert2010/...
    Reference: http://www.twenga.nl/dir-Mooi-Gezond,Lichaamsverzorging-voor...
Marjolein Snippe
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch