KudoZ home » English to Dutch » Nutrition

plate maize

Dutch translation: plata maïs

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plate maize
Dutch translation:plata maïs
Entered by: Miriam Linschoten, PhD

14:07 Oct 26, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Nutrition / bird food
English term or phrase: plate maize
Maple Peas, Plate Maize, White Dari, Red Dari, Tares, Safflorseed, Blue Peas and White Peas

Ingrediënten van een zadenmengsel voor vogels.
Shayna Barby
plata maïs
Explanation:
Plate maize wordt op het web vaak vermeld met de kleur rood. Rode maïs levert plata maïs op.

... Kweekmengeling met rode plata mais. 25 kg € 14,37 Toevoegen aan de winkelwagen. ... Ruimengeling met rode plata mais. 25 kg € 14,22 Toevoegen aan de winkelwagen. ...
www.dedierenvriend.nl/dddArt.php?cat=7&grp=67

... hierboven). Een totaalvoer bestaande uit 18 componenten, waaronder witte
dari, plata-millet, lijnzaad en Argentijnse Plata Mais. ...
www.duivenvoeders.nl/page4.html
Selected response from:

Miriam Linschoten, PhD
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4plata maïs
Miriam Linschoten, PhD
3La Plata-maïs
Sandra van Bijsterveld


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
plata maïs


Explanation:
Plate maize wordt op het web vaak vermeld met de kleur rood. Rode maïs levert plata maïs op.

... Kweekmengeling met rode plata mais. 25 kg € 14,37 Toevoegen aan de winkelwagen. ... Ruimengeling met rode plata mais. 25 kg € 14,22 Toevoegen aan de winkelwagen. ...
www.dedierenvriend.nl/dddArt.php?cat=7&grp=67

... hierboven). Een totaalvoer bestaande uit 18 componenten, waaronder witte
dari, plata-millet, lijnzaad en Argentijnse Plata Mais. ...
www.duivenvoeders.nl/page4.html

Miriam Linschoten, PhD
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hartelijk dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paul Peeraerts
2 hrs

agree  Mirjam Bonne-Nollen
4 hrs

agree  Ton Remkes
12 hrs

agree  Sandra van Bijsterveld: maar moet er geen streepje tussen?
16 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
La Plata-maïs


Explanation:
Voortbordurend op bovenstaand antwoord lijkt me dit ook een mogelijkheid.


    Reference: http://www.nieuweband.nl/produkten/a2197.htm
    Reference: http://www.vaart.nl/reizen/oosch5.htm
Sandra van Bijsterveld
Netherlands
Native speaker of: Dutch