KudoZ home » English to Dutch » Other

...since H.K. hit those three moon-shot homers off of you.

Dutch translation: K. scoorde homeruns omdat S. niet goed verdedigde


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:...since H.K. hit those three moon-shot homers off of you.
Dutch translation:K. scoorde homeruns omdat S. niet goed verdedigde
Entered by: Thijs van Dorssen

06:13 Oct 25, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: ...since H.K. hit those three moon-shot homers off of you.
I haven't seen a guy have a night like that (the goalie stopped 40 shots in a hockey game) sinds Harmon Killebrew hit those three moon-shot homers off of you, Sam.

Betekent dit dat Killebrew homeruns geslagen heeft of dat hij Sam z'n homeruns tegengehouden heeft?
Sandra
K. scoorde homeruns omdat S. ze niet goed verdedigde
Explanation:
Hoi Sandra,
Volgens mijn betekent het dat Kellebrew homeruns heeft gescoord omdat Sam het doel niet goed heeft verdedigd. Kellebrew scoorde homeruns ten koste van Sam.
Succes en groetjes
Ellemiek

ps. wat een leuke teksten ben je aan het vertalen :-)
Selected response from:

Ellemiek Drucker
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3thuisfluiterShayna Barby
2 +1K. scoorde homeruns omdat S. ze niet goed verdedigde
Ellemiek Drucker


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
K. scoorde homeruns omdat S. ze niet goed verdedigde


Explanation:
Hoi Sandra,
Volgens mijn betekent het dat Kellebrew homeruns heeft gescoord omdat Sam het doel niet goed heeft verdedigd. Kellebrew scoorde homeruns ten koste van Sam.
Succes en groetjes
Ellemiek

ps. wat een leuke teksten ben je aan het vertalen :-)

Ellemiek Drucker
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 57
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  f.a.x. Translations b.v.: Volledig mee eens!
15 mins
  -> dank je :-)

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
thuisfluiter


Explanation:
In hockey heb je geen homeruns.

De van Dale geeft:
(homer)
3 ( informeel; voetbal ) thuisfluiter

Het lijkt me dat je dit ook op hockey kunt toepassen.

Ik zou zeggen dat H.K. de thuisfluiters van Sam tegengehouden heeft.

Succes!

Shayna Barby
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 99