KudoZ home » English to Dutch » Other

twin break drums, rear fender

Dutch translation: dubbele trommelremmen, achterspatbord


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:twin break drums, rear fender
Dutch translation:dubbele trommelremmen, achterspatbord
Entered by: Thijs van Dorssen

06:22 Oct 27, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: twin break drums, rear fender
I liked the twin break drums in the front, but I wouldn't tuck in the rear fender quite so far.

Dit gaat over een motorfiets.
Kan iemand me hiermee helpen?
Sandra
dubbele trommelremmen, achterspatbord
Explanation:
Hi Sandra,

dubbele trommelremmen, achter spatbord

Ik vond de dubbele trommelremmen voor wel prima (bijvoorbeeld, je kan natuurlijk nog honderd andere woorden verzinnen voor "liked"), maar ik zou het achterspatbord niet zo kort houden. (niet zover inkorten)

Heb je nog meer?

succes ermee!
Thijs

Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
Bedankt, Thijs. Nog een leuke zaterdag!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dubbele trommelremmen, achterspatbord
Thijs van Dorssen
4dubbele remtrommel, achterbumper
Ellemiek Drucker


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dubbele remtrommel, achterbumper


Explanation:
Hoi Sandra,
twin break drum : dubbele remtrommel
rear fender : achterbumper

De vertaling kan dan bijvoorbeeld zijn :
Die dubbele remtrommel voorop zag ik wel zitten, maar ik zou de achterbumper niet zo ver naar binnen hebben gezet.

Fijne zaterdag nog!
Ellemiek


    groot woordenboek van Dale Engels-Nederlands
Ellemiek Drucker
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 57

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dubbele trommelremmen, achterspatbord


Explanation:
Hi Sandra,

dubbele trommelremmen, achter spatbord

Ik vond de dubbele trommelremmen voor wel prima (bijvoorbeeld, je kan natuurlijk nog honderd andere woorden verzinnen voor "liked"), maar ik zou het achterspatbord niet zo kort houden. (niet zover inkorten)

Heb je nog meer?

succes ermee!
Thijs




    Eigen ervaring
Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Bedankt, Thijs. Nog een leuke zaterdag!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ellemiek Drucker: Ik vind jouw vertaling beter Thijs :-) You should get the points for this one!
11 mins
  -> Een motorfiets heeft meestal geen bumpers, hè? Want dan is het een auto. Maar wel spatborden. De groetjes, Thijs