KudoZ home » English to Dutch » Other

open-minded/fall out

Dutch translation: Ruimdenkend


07:21 Nov 2, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: open-minded/fall out
When you're too openminded your brains fall out.

Ik zou in het Nederlands ook een woord met open- moeten vinden voor open-minded om het grapje te laten uitkomen. Kan iemand me daarmee helpen?
Sandra
Dutch translation:Ruimdenkend
Explanation:
Mijn voorstel:

Als je te ruim denkt, vallen je hersenen er uit.

Selected response from:

Shayna Barby
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2RuimdenkendShayna Barby
4Als je geest te open staat vallen je hersenen er uitxxxtasman


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Ruimdenkend


Explanation:
Mijn voorstel:

Als je te ruim denkt, vallen je hersenen er uit.



Shayna Barby
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 99
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacki
1 day 22 hrs

agree  Hilde Hoven
3 days 11 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Als je geest te open staat vallen je hersenen er uit


Explanation:
Een vrij letterlijke vertaling is hier denk het meest op z'n plaats.

xxxtasman
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 49