KudoZ home » English to Dutch » Other

as can be seen

Dutch translation: Zoals (duidelijk) te zien is


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:as can be seen
Dutch translation:Zoals (duidelijk) te zien is
Entered by: Evert DELOOF-SYS

09:59 Dec 1, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: as can be seen
As can be seen, the beauty of reengineering was that it embraced ...
MVBelgium
Zoals (duidelijk) te zien is
Explanation:
Er staat geen u in de text, dus zou ik het liever onpersoonlijk laten.
Selected response from:

Tina Vonhof
Canada
Grading comment
Dank u wel voor de hulp.
MVBelgium
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Zoals u hier ziet, ...
Jan Acx
4Zoals (duidelijk) te zien is
Tina Vonhof


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Zoals u hier ziet, ...


Explanation:
as can be seen heeft verschillende vertalingen, maar in deze contekst zou ik dit gebruiken.

Als je het hebt over "As can be seen on another file or on TV", dan zou ik opteren voor: Zoals bewezen
zoals aangetoond
zoals vertoond op

Commentaar op inzending van de heren Nap en Stiekema in NRC ...
... Amsterdam, 28 februari 2000. Wanneer er ... Nap, dat de EU-commissie op 19 januari 2000
in ... inzetten van steriele mannetjes (zoals vertoond bij andere plagen ...
www.xs4all.nl/~jwbos/eijsten/rvs0003.html - 7k - Cached - Similar pages

ufonet.nl Magnetisme veroorzaakt graancirkels
... Colin Andrews: magnetisme zit achter ... overhandigd niet geloven, net zoals anderen mij
nu niet ... uitgezonden. Laatstgenoemde zal worden vertoond op BBC 2 en op ...
www.xs4all.nl/~ufonet/artikelen/16/ - 15k - Cached - Similar pages
[ More results from www.xs4all.nl ]





    Reference: http://www.google.com
Jan Acx
Spain
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 145

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ellemiek Drucker
4 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zoals (duidelijk) te zien is


Explanation:
Er staat geen u in de text, dus zou ik het liever onpersoonlijk laten.

Tina Vonhof
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 423
Grading comment
Dank u wel voor de hulp.
MVBelgium