KudoZ home » English to Dutch » Other

tab bank

Dutch translation: tabreeks


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tab bank
Dutch translation:tabreeks
Entered by: Roos Kolkena

14:11 Dec 22, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: tab bank
De tekst gaat over printen en dergelijk. Ik weet niet wat ze met 'tab bank' bedoelen, en met 'tab' in het algemeen.

Hier zijn wat context zinnetjes:

'Unable to Z Fold a job with Tabstock pages in it'
'Tab pages will not be punched'
'Setting the Print Range to 'Odd' is not allowed when a job has Tab Support turned on'
'The tab bank size for the engine and this job do not match'

Ik heb in alle gevallen geen idee wat ik met het woordje tab aanmoet.

Iemand een idee?

Bij voorbaat dank!
Alexandra Catharina Zijlstra
tabreeks
Explanation:
http://www.technolyceum.nl/themas/pm/pm022/HTMLcursus/formul...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 33 mins (2005-12-22 15:44:28 GMT)
--------------------------------------------------

Tab Support kan zijn: Tabblad Ondersteuning

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 42 mins (2005-12-22 15:53:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.indexproducts.com/terminol.htm
zoek onder "bank of tabs"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 5 mins (2005-12-22 16:17:02 GMT)
--------------------------------------------------

het lijken verschillende tabs in jouw context: papieren tabbladen,software tabbladen en tabulatie-toetsinstellingen,succes!

Selected response from:

Roos Kolkena
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tabreeksRoos Kolkena
3.....Linda Ferwerda


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
.....


Explanation:
Zouden ze met tab pages niet de tabbladen bedoelen? Dus bijvoorbeeld A4 met rechts een uitstekend stukje waarop bijvoorbeeld het daarachter volgende hoofdstuk wordt vermeld. Het probleem van niet vouwen zal wel komen omdat het een afwijkend formaat is.
Geen idee hoe je tab bank etc. moet vertalen. Sorry.

Ik hoop dat de uitleg je op weg helpt.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 17

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tabreeks


Explanation:
http://www.technolyceum.nl/themas/pm/pm022/HTMLcursus/formul...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 33 mins (2005-12-22 15:44:28 GMT)
--------------------------------------------------

Tab Support kan zijn: Tabblad Ondersteuning

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 42 mins (2005-12-22 15:53:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.indexproducts.com/terminol.htm
zoek onder "bank of tabs"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 5 mins (2005-12-22 16:17:02 GMT)
--------------------------------------------------

het lijken verschillende tabs in jouw context: papieren tabbladen,software tabbladen en tabulatie-toetsinstellingen,succes!



Roos Kolkena
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 27