KudoZ home » English to Dutch » Other

run a tight ship

Dutch translation: de zaken goed op orde houden


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:run a tight ship
Dutch translation:de zaken goed op orde houden
Entered by: Thijs van Dorssen

19:47 Dec 15, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: run a tight ship
expression
peter
de zaken goed op orde houden
Explanation:
zuinig en goed kunnen organiseren
Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4de zaken goed op orde houdenxxxHenri
4Strakke discipline aanhoudenPieter_H


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Strakke discipline aanhouden


Explanation:
Je laat weinig aan het toeval over en/of houd je aan een zeer strakke dsiscipline tegenover anderen op je schip (maar wordt vaak op andere omgevingen (lees: bedrijven) toegepast.


Groeten,

Pieter_H

Pieter_H
Norway
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 139

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de zaken goed op orde houden


Explanation:
zuinig en goed kunnen organiseren

xxxHenri
PRO pts in pair: 78