KudoZ home » English to Dutch » Other

gangbanging

Dutch translation: straatgevechten


05:43 Jan 3, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: gangbanging
Bende-oorlogje spelen?
Wie weet een pakkende kreet?
(Het gaat er al behoorlijk heftig aan toe: aan beide kanten ee dode)
Astrid
Dutch translation:straatgevechten
Explanation:
'Gangbanging' wordt tegenwoordig inderdaad met name gebruikt voor sexuele activiteiten waarbij 1 vrouw het met een hele 'bende' mannen achter elkaar doet (hoeft geen verkrachting te zijn, kan ook vrijwillig). Waarschijnlijk is jouw tekst niet heel recent? Dan zal 'gangbanging' nog zoiets betekenen als 'straatgevechten', of, als het werkwoordelijk is gebruikt, 'betrokken zijn bij straatgevechten' o.i.d. ('gangbanger = member of a streetgang') Zie bijv.: 'Though he no longer promotes gangbanging and destruction, Scott was once heavily involved in what he calls the "war zone" of South Central L.A.'
Groetjes,
Mirror.
Selected response from:

Antoinette Verburg
Netherlands
Grading comment
De film is uit 97, ook weer niet zo oud. Toch is er van (groeps)seks geen sprake, dus ik heb het maar op vechten gehouden.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5misdaden plegen in groepsverband
Edward Vreeburg
4straatgevechten
Antoinette Verburg
4groepsverkrachting; gangbangingSandra van Bijsterveld


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
groepsverkrachting; gangbanging


Explanation:
Goeimorgen,

Naar mijn idee heeft gangbanging te maken met verkrachting, met name een meisje dat door een groep mannen wordt verkracht. Dat het woord gangbanging onlosmakelijk verbonden is met seksuele activiteiten, wordt wel duidelijk als je het intypt op bijv. google.com. "Expliciete" foto's en teksten vliegen je om de oren! Dat geldt ook voor de site die ik je als referentie geef. Je bent dus gewaarschuwd, maar hopelijk ook geholpen.


    Reference: http://www.bdsmarena.com/InfoBDSM/lijst/body_lijst.html
Sandra van Bijsterveld
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 52

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
straatgevechten


Explanation:
'Gangbanging' wordt tegenwoordig inderdaad met name gebruikt voor sexuele activiteiten waarbij 1 vrouw het met een hele 'bende' mannen achter elkaar doet (hoeft geen verkrachting te zijn, kan ook vrijwillig). Waarschijnlijk is jouw tekst niet heel recent? Dan zal 'gangbanging' nog zoiets betekenen als 'straatgevechten', of, als het werkwoordelijk is gebruikt, 'betrokken zijn bij straatgevechten' o.i.d. ('gangbanger = member of a streetgang') Zie bijv.: 'Though he no longer promotes gangbanging and destruction, Scott was once heavily involved in what he calls the "war zone" of South Central L.A.'
Groetjes,
Mirror.



    Reference: http://www.uwrf.edu/news_bureau/1110953.html
Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1276
Grading comment
De film is uit 97, ook weer niet zo oud. Toch is er van (groeps)seks geen sprake, dus ik heb het maar op vechten gehouden.

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
misdaden plegen in groepsverband


Explanation:
gangbang =
1) (v) To commit crimes in a gang.
2) (v) To to have sex in groups.


    Reference: http://www.rapdict.org
Edward Vreeburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 207