KudoZ home » English to Dutch » Other

start of savings to come

Dutch translation: De besparingen beginnen hier!


10:59 Jan 25, 2002
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: start of savings to come
Online buying power – the start of savings to come

Het gaat over een nieuw 'e-auction' systeem voor leveranciers van auto-onderdelen.

Ik zoek een kreet voor 'start of savings to come' - suggesties?

Alvast bedankt.
Shayna Barby
Dutch translation:De besparingen beginnen hier!
Explanation:
Just a thought!
Selected response from:

Willemina Hagenauw
Grading comment
Hartelijk dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3De besparingen beginnen hier!
Willemina Hagenauw
4 +2...het begin van mooie besparingen
Evert DELOOF-SYS
4toekomstige besparingenKoos Vanderwilt
4koopkracht Online- waar u geld overhoudt
Marijke Mayer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
...het begin van mooie besparingen


Explanation:
lijkt me niet slecht - letterlijke vertalingen leveren weinig op

No references needed here.

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simone Michels: Dit lijkt me een een goede pakkende vertaling
3 mins

agree  Nicolo
1 hr

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
De besparingen beginnen hier!


Explanation:
Just a thought!

Willemina Hagenauw
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 408
Grading comment
Hartelijk dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Madeleine van Zanten
36 mins

agree  xxxXX789: More catchy than the first slogan
45 mins

agree  Carla Zwanenberg
2 days 3 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koopkracht Online- waar u geld overhoudt


Explanation:
Lijkt mij een goede reden om daar te gaan kopen. Besparen is zo'n mondvol.

Marijke

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624

1 day 13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toekomstige besparingen


Explanation:
Geen

Koos Vanderwilt
United States
PRO pts in pair: 25