KudoZ home » English to Dutch » Other

nostalgia for the home

Dutch translation: nostalgische producten/sfeermakers voor uw huis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nostalgia for the home
Dutch translation:nostalgische producten/sfeermakers voor uw huis
Entered by: Steven Mertens

17:43 Sep 3, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Other
English term or phrase: nostalgia for the home
Context: "A fabulous collection of nostalgia for the home, including wartime tin mugs, enamel teapots and vintage linen tea towels."

Dank bij voorbaat

Steven
Steven Mertens
nostalgische producten/sfeermakers voor uw huis
Explanation:
nostalgische producten voor uw huis
nostalgische sfeermakers voor uw huis

Als de klant niet direct wordt aangesproken: '.... voor in huis'.

'nieuwe *nostalgische producten* zoals onderstaande broodplank'
http://www.jhorst.concepts-ict.nl/hoofd.htm

'selecteert voor u continu de nieuwste *producten voor uw huis*. Van trendy vaas tot... '
http://www.wonenis.nl/1/226/

De sfeer van weleer kan men weer laten opbloeien door
gebruik te maken van enkele *nostalgische sfeermakers*.
De Royalshop heeft voor u een aantal sfeervolle *nostalgische
producten* in haar assortiment'
http://www.royalshop.nl/producten/nostalgicgifts/nostalgicgi...

'Voor al uw geschenken en *sfeermakers voor uw huis*'.
http://www.studenten.net/studentenpas/korting.asp?bdf_id=192...

Selected response from:

Antoinette Verburg
Netherlands
Grading comment
Bedankt Antoinette
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nostalgische producten/sfeermakers voor uw huis
Antoinette Verburg
3ouderwetse producten / voorwerpen uit grootmoeders tijdxxxNMR


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nostalgische producten/sfeermakers voor uw huis


Explanation:
nostalgische producten voor uw huis
nostalgische sfeermakers voor uw huis

Als de klant niet direct wordt aangesproken: '.... voor in huis'.

'nieuwe *nostalgische producten* zoals onderstaande broodplank'
http://www.jhorst.concepts-ict.nl/hoofd.htm

'selecteert voor u continu de nieuwste *producten voor uw huis*. Van trendy vaas tot... '
http://www.wonenis.nl/1/226/

De sfeer van weleer kan men weer laten opbloeien door
gebruik te maken van enkele *nostalgische sfeermakers*.
De Royalshop heeft voor u een aantal sfeervolle *nostalgische
producten* in haar assortiment'
http://www.royalshop.nl/producten/nostalgicgifts/nostalgicgi...

'Voor al uw geschenken en *sfeermakers voor uw huis*'.
http://www.studenten.net/studentenpas/korting.asp?bdf_id=192...



Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 49
Grading comment
Bedankt Antoinette

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: Liever 'nostalgische voorwerpen'.
7 hrs

agree  Henk Peelen: Of misschien iets van "nostalgische huishoudelijke spullen"?
2 days6 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ouderwetse producten / voorwerpen uit grootmoeders tijd


Explanation:
als alternatieven

xxxNMR
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4