KudoZ home » English to Dutch » Other

antiparticle-release cloth

Dutch translation: statische stofdoek


19:01 May 21, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
/ schoonmaakoperaties
English term or phrase: antiparticle-release cloth
Ik weet wel wat er bedoeld wordt (het is een doek waarmee je oppervlakken schoonmaakt) maar heeft iemand hier een mooie vertaling voor. Stofdoek is mij te 'gewoon'
AAAmedical
Belgium
Dutch translation:statische stofdoek
Explanation:
of statisch geladen stofdoek.
Een werkdoek die door statisch geladen te zijn de fijne stofdeeltjes vasthoudt.
Selected response from:

Leo van Zanten
United States
Grading comment
bedankt, ik kon er maar niet opkomen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5statische stofdoek
Leo van Zanten
4poetsdoek die stof aantrektAnn Bishop


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
statische stofdoek


Explanation:
of statisch geladen stofdoek.
Een werkdoek die door statisch geladen te zijn de fijne stofdeeltjes vasthoudt.


Leo van Zanten
United States
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 47
Grading comment
bedankt, ik kon er maar niet opkomen

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poetsdoek die stof aantrekt


Explanation:
Of stofdoek die geen stofdeeltjes nalaat??

Succes!
--Ann

Ann Bishop
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 155