KudoZ home » English to Dutch » Other

this dvd is scratched

Dutch translation: Er zit een kras op deze DVD


17:43 Jul 5, 2008
English to Dutch translations [Non-PRO]
Other / complaint
English term or phrase: this dvd is scratched
this dvd is scratched
vicki
Dutch translation:Er zit een kras op deze DVD
Explanation:
Geen uitleg nodig...
Selected response from:

Jessica Mulder
Netherlands
Grading comment
can you exlain ine english
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Er zit een kras op deze DVD
Jessica Mulder
3 +3er zitten krassen op deze dvd
Sindy Cremer


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
er zitten krassen op deze dvd


Explanation:
...

Sindy Cremer
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Desiree Tonino: lijkt me duidelijk :)
0 min
  -> Dank je, Desirée. Nu is 't alleen nog een kwestie van ev of mv...! (Of nog een alternatief: "deze dvd is beschadigd"... ;-) )

agree  Henk Peelen
1 hr
  -> Dank je, Henk!

agree  Saskia Steur
14 hrs
  -> Dank je, Saskia!

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Er zit een kras op deze DVD


Explanation:
Geen uitleg nodig...

Jessica Mulder
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
can you exlain ine english

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Desiree Tonino: In het NL gebruiken we toch geen hoofdletters voor dvd?
0 min
  -> Nee natuurljk niet, sorry, niet eens bij nagedacht!

agree  Judith Verschuren: of krassen
37 mins

agree  Henk Peelen: krassen is mooi algemeen
1 hr