grand parlor suite

Dutch translation: Suite

English term or phrase:grand parlor suite
Dutch translation:Suite
Entered by: Jacqueline van der Spek

23:15 Jan 18, 2003
English to Dutch translations [PRO]
/ hotel - tourism
English term or phrase: grand parlor suite
hotelsector
In een opsomming, geen verder context.
Grand Salonsuite??
Heeft iemand een mooie oplossing in het Nederlands?

Bedankt!
--Ann
Ann Bishop
United States
Suite
Explanation:
In Nederlandse hotels: een suite bestaat uit een slaapkamer, een aparte zitkamer en meestal een kleine pantry. Vaak is er ook een verbindingsdeur waardoor eventueel nog een tweede slaapkamer beschikbaar is. Lijkt me overeen te komen met de grand parlor suite waar jij het over hebt.
Selected response from:

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Suite
Jacqueline van der Spek
4suite met grand salon
João Carlos Pijnappel
3 +1vereerd gezelschapsuite
Benny Raemaekers


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vereerd gezelschapsuite


Explanation:
zou het eerder onvertaald laten.

Benny Raemaekers
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 102

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  João Carlos Pijnappel: ik ook
19 mins

agree  xxxRamses
1 hr

agree  Marc Kuypers
11 hrs

disagree  Toiny Van der Putte-Rademakers: met de vertaling. Zou het onvertaald laten.
12 hrs

disagree  Evert DELOOF-SYS: met de vertaling (cfr. Toiny)
14 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suite met grand salon


Explanation:
Volgens mij kun je zo'n kamer nog vinden als je tijdig reserveert...

... Hotel de l´Europe puts Amsterdam within your easy ... The splendid penthouse suite is
divided over two floors ... be combined into a single grand salon providing you ...


João Carlos Pijnappel
Native speaker of: Portuguese
PRO pts in pair: 23

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Suite


Explanation:
In Nederlandse hotels: een suite bestaat uit een slaapkamer, een aparte zitkamer en meestal een kleine pantry. Vaak is er ook een verbindingsdeur waardoor eventueel nog een tweede slaapkamer beschikbaar is. Lijkt me overeen te komen met de grand parlor suite waar jij het over hebt.

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 832
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gerard de Noord: Suite of luxe suite
10 mins
  -> dank je wel, Gerard

agree  Toiny Van der Putte-Rademakers
40 mins
  -> dank je wel, Toiny

agree  Evert DELOOF-SYS: senior suite, presidentiële suite, ... al naargelang het hotel
2 hrs
  -> dank je wel, Evert

agree  Saskia Steur
7 hrs
  -> dank je wel, Saskia

agree  Quark
10 hrs
  -> thank you!