implementing procedures

Dutch translation: Procedures implementeren

English term or phrase:implementing procedures
Dutch translation:Procedures implementeren
Entered by: Ariser

15:13 Jan 21, 2003
English to Dutch translations [PRO]
/ Zakelijk / Organisatie
English term or phrase: implementing procedures
Een bedrijf heeft strakke richtlijnen en procedures voor hoe men zich verhoudt in allerlei voorkomende situaties, veelal voor het midden en hoger kader van het bedrijf.

Dat is de Nederlandse omschrijving - nu nog een korte bondige vertaling .... :-)

Alvast bedankt voor de hulp
Pieter_H
Norway
Procedures implementeren
Explanation:
Implementatie van procedures
Selected response from:

Ariser
Grading comment
Allen bedankt voor de hulp!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6Procedures implementeren
Ariser
5 +1uitvoeringsprocedures
Renate van den Bos
4personeelshandboek implementeren
Anne Lee
3implementatieprocedures
Kathleen Ferny
3voorschriften uitvoeren
Ann Bishop


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
Procedures implementeren


Explanation:
Implementatie van procedures

Ariser
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 132
Grading comment
Allen bedankt voor de hulp!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda
1 min

agree  Satie
16 mins

agree  Ralph Jung
31 mins

agree  vixen
1 hr

agree  Jacki: :-)
1 hr

agree  Saskia Steur
1 hr

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
voorschriften uitvoeren


Explanation:
als andere mogelijkheid.

HTH
--Ann

Ann Bishop
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 155

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
implementatieprocedures


Explanation:
Kunnen het procedures zijn die voorschrijven hoe bepaalde zaken moeten worden geïmplementeerd?

Beetje meer context zou handig zijn.

Kathleen Ferny
Belgium
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 33

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
uitvoeringsprocedures


Explanation:
Dit lijkt mij de beste omschrijving.
succes! Renate

Renate van den Bos
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 113

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Quark
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personeelshandboek implementeren


Explanation:
Wat je beschrijft lijkt erg op een personeelshandboek waarin naast de arbeidsvoorwaarden het gedrag wordt omschreven dat van personeel verwacht/niet geduld wordt.


    Reference: http://www.verzekeringen-pensioen.nl/personeelshandboek_ot.h...
Anne Lee
United Kingdom
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 78