KudoZ home » English to Dutch » Other

interact

Dutch translation: discuteren, beraadslagen, bespreken


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interact
Dutch translation:discuteren, beraadslagen, bespreken
Entered by: AAAmedical

15:41 Jan 22, 2003
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: interact
...and be the place where people go, in particular, to interact and obtain and exchange information and knowledge.

Kan iemand mij een vrije vertaling bieden?

Alvast bedankt.
TB
discuteren, beraadslagen, bespreken
Explanation:
Hallo,

Ik zou het door een van deze werkwoorden vertalen.

Groetjes

Ann
Selected response from:

AAAmedical
Belgium
Grading comment
Bedankt! Groetjes Tom
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1.. elkaar te treffen ...
Leo te Braake | dutCHem
4 +1Voor het contact
Marc Kuypers
3ontmoeten
Jacki
3discuteren, beraadslagen, bespreken
AAAmedical


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
discuteren, beraadslagen, bespreken


Explanation:
Hallo,

Ik zou het door een van deze werkwoorden vertalen.

Groetjes

Ann


    eurodic
AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 139
Grading comment
Bedankt! Groetjes Tom

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
.. elkaar te treffen ...


Explanation:
in DEZE context tenminste, en omdat je om een VRIJE vertaling vraagt

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  AAAmedical: persoonlijk denk ik dater meer bedoeld wordt dan ontmoeten, er worden 'dingen' uitgewisseld en besproken
46 mins

agree  Quark
5 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ontmoeten


Explanation:
de plaats waar mensen naartoe gaan om elkaar te ontmoeten.

Jacki

Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  AAAmedical: persoonlijk denk ik dat er meer bedoeld wordt dan ontmoeten, er worden 'dingen' uitgewisseld en besproken
46 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Voor het contact


Explanation:
Met een substantief misschien, hoewel het wat onhandig klinkt, maar het geeft ites meer de uitwisseling weer dan alleen maar ontmoeten.

Marc Kuypers
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pleun Van Weeghel: om met elkaar in contact te komen
1 day 15 hrs