To be continued Continued

Dutch translation: Wordt vervolgd / Vervolg

English term or phrase:To be continued Continued
Dutch translation:Wordt vervolgd / Vervolg
Entered by: Jacqueline van der Spek

21:52 Jan 23, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: To be continued Continued
To be continued (@ the bottom of a page)
Continued (@the top of the next page)
jmleger
Wordt vervolgd / Vervolg
Explanation:
To be continued > wordt vervolgd,of vervolg op bladzijde ..., of: zie ommezijde (als het vervolg op de achterkant staat)
Continued > vervolg (of vervolg van bladzijde ...)
Selected response from:

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12Wordt vervolgd / Vervolg
Jacqueline van der Spek
3 +7wordt vervolgd; vervolg
Hans Hereijgers
5 +1vervolg zie keerzijde -vervolg
Benny Raemaekers
4Lees verder volgende bladzijde
joeky janusch


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vervolg zie keerzijde -vervolg


Explanation:
-

Benny Raemaekers
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 102

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxSophia Berka: maar dan alleen "zie keerzijde" volgens mij:)
43 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
wordt vervolgd; vervolg


Explanation:
Just a suggestion...
HTH

Hans Hereijgers
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evert DELOOF-SYS
3 mins

agree  Henk Peelen
7 hrs

agree  Joeri Van Liefferinge
9 hrs

agree  Quark
9 hrs

agree  Satie
9 hrs

agree  Elisabeth Toda-v.Galen
10 hrs

agree  Peter Leistra
14 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
Wordt vervolgd / Vervolg


Explanation:
To be continued > wordt vervolgd,of vervolg op bladzijde ..., of: zie ommezijde (als het vervolg op de achterkant staat)
Continued > vervolg (of vervolg van bladzijde ...)

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 832
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evert DELOOF-SYS
3 mins
  -> dank je wel, Evert

agree  xxxSophia Berka
42 mins
  -> thank you, Sophia

agree  Ariser
1 hr
  -> thank you!

agree  Leo te Braake | dutCHem
1 hr
  -> dank je, Leo

agree  Tina Vonhof: I would choose 'vervolg op bladzijde..." en "vervolg van bladzijde..."
5 hrs
  -> just a matter of taste, I suppose

agree  Henny de Lege
7 hrs
  -> thank you, Henny

agree  Henk Peelen
7 hrs
  -> dank je wel, Henk

agree  Joeri Van Liefferinge
9 hrs
  -> dank je wel, Joeri

agree  Quark
9 hrs
  -> thank you!

agree  vixen
11 hrs
  -> thank you!

agree  Marco Vrieling
14 hrs
  -> dank je wel, Marco

agree  Jacki
3 days 13 hrs
  -> dank je wel, Jacki

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lees verder volgende bladzijde


Explanation:
Vervolg van vorige bladzijde.

Deze vertaling is afhankelijk van de toon van het geschrevene.

joeky janusch
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 230