KudoZ home » English to Dutch » Other

critical fault repair

Dutch translation: repareren van (erg) belangrijke fouten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:critical fault repair
Dutch translation:repareren van (erg) belangrijke fouten
Entered by: Henk Peelen

12:18 Mar 23, 2003
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: critical fault repair
Technical information and critical fault repairs are no longer available for Millennium³² Versions 3.0, 3.05 and 3.1.

"herstelling van kritische fouten"? Of wordt dit anders genoemd?
Esther N.
repareren van belangrijke fouten
Explanation:
zou ik zeggen, kritisch betekent hier belangrijk, en daarom kun je dat woord beter gebruiken want kritisch heeft nog een aantal andere betekenissen.



repareren van belangrijke fouten
verhelpen van belangrijke fouten
repareren van belangrijke defecten
verhelpen van belangrijke defecten
verhelpen van belangrijke tekortkomingen


Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Merci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1herstellen van kritiche foutenTony Vandenborn
4repareren van belangrijke fouten
Henk Peelen


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
herstellen van kritiche fouten


Explanation:
Lijkt me ok.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 313

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chantal Henno: ja klopt
7 mins

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
repareren van belangrijke fouten


Explanation:
zou ik zeggen, kritisch betekent hier belangrijk, en daarom kun je dat woord beter gebruiken want kritisch heeft nog een aantal andere betekenissen.



repareren van belangrijke fouten
verhelpen van belangrijke fouten
repareren van belangrijke defecten
verhelpen van belangrijke defecten
verhelpen van belangrijke tekortkomingen




Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Merci!