KudoZ home » English to Dutch » Other

restricted commodity

Dutch translation: producten die aan wettelijke beperkingen onderhevig zijn


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:restricted commodity
Dutch translation:producten die aan wettelijke beperkingen onderhevig zijn
Entered by: Jan Willem van Dormolen

18:43 Dec 9, 2003
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: restricted commodity
Can only be shipped by prearranged agreement with courier
Renate van den Bos
producten die aan wettelijke beperkingen onderhevig zijn
Explanation:
Sorry, ik weet zo gauw geen snelle, goed bekkende term. Maar ik ben zeker van de betekenis.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1producten die aan wettelijke beperkingen onderhevig zijn
Jan Willem van Dormolen
3 +2begrensd product
Anne Lee


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
begrensd product


Explanation:
Product onderhevig aan begrensde voorwaarden



Anne Lee
United Kingdom
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 78

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: of misschien een 'beperkt verzendbaar product'.
9 mins
  -> Ja, dat is een goede suggestie. Bedankt.

agree  Leo te Braake | dutCHem: niet vrij beschikbaar?
33 mins
  -> Eerder niet vrij vervoerbaar, dacht ik.

neutral  Jan Willem van Dormolen: restricted betekent meestal: aan wettelijke beperkingen onderhevig
13 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
producten die aan wettelijke beperkingen onderhevig zijn


Explanation:
Sorry, ik weet zo gauw geen snelle, goed bekkende term. Maar ik ben zeker van de betekenis.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1680
Grading comment
Bedankt! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjam Bonne-Nollen
1 hr