KudoZ home » English to Dutch » Other

electropark

Dutch translation: elektronisch parkeren/parkeerradar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electropark
Dutch translation:elektronisch parkeren/parkeerradar
Entered by: alphabetty

06:58 Dec 18, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: electropark
Een vluchtmisdrijf. Het slachtoffer heeft een indruk op haar kuit.

- Could be ElectroPark.
- Parking by brail. Beep Beep.
De Facto
elektronisch parkeren
Explanation:
een mogelijkheid:
parkeren voor dummies - met behulp van aan de achterkant van de auto bevestigde sensoren die de afstand tot het volgende object aangeven.
Selected response from:

alphabetty
Grading comment
Dank je!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4elektronisch parkerenalphabetty
5 -1elektriciteitscentrale
joeky janusch


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
elektriciteitscentrale


Explanation:
een optie?

joeky janusch
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 230

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Erica Magielse: Een afdruk van een elektriciteitscentrale? Hoe ziet dat eruit?
5 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
elektronisch parkeren


Explanation:
een mogelijkheid:
parkeren voor dummies - met behulp van aan de achterkant van de auto bevestigde sensoren die de afstand tot het volgende object aangeven.


    Reference: http://www.parking-sensor.co.uk/electronic-parking.htm
alphabetty
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 60
Grading comment
Dank je!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kate Hudson: given the injuries a distinct possibility
1 hr

agree  Erica Magielse: Dit lijkt me bij uitstek 'parking by brail'.
5 hrs

agree  Mirjam Bonne-Nollen: klinkt goed, maar moet het niet 'parking by braille' zijn?
5 hrs
  -> brail = braille maar het gevraagde woord is volgens mij ElectroPark

agree  moya: Mirjam is right
11 hrs
  -> idem