KudoZ home » English to Dutch » Other

Het stock just went public.

Dutch translation: producten/aandelen


04:26 Sep 12, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: Het stock just went public.
Dorothy started recording music in her basement en now she has he biggest R&B label this side of the Mason Dixon. And her stock just went public.

Wordt stock hier vertaalt door afkomst?
Sandra B.
Dutch translation:producten/aandelen
Explanation:
Ik zou zeggen dat het om haar producten (cd's) gaat of misschien dat ze de aandelenmarkt opgetreden is?

Tevens uit de van Dale:

go public
( economie ) een open NV worden
( algemeen ) openbaar maken, bekendmaken
Selected response from:

Shayna Barby
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!

groetjes

Sandra
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1op beurs genoteerdpeterver
4 +1aandelen
Madeleine van Zanten
3producten/aandelenShayna Barby


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
producten/aandelen


Explanation:
Ik zou zeggen dat het om haar producten (cd's) gaat of misschien dat ze de aandelenmarkt opgetreden is?

Tevens uit de van Dale:

go public
( economie ) een open NV worden
( algemeen ) openbaar maken, bekendmaken

Shayna Barby
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 99
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!

groetjes

Sandra

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aandelen


Explanation:
stocks and bonds > aandelen en obligaties

Haar aandelen worden nu publiek gehandeld

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sven Petersson
6 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
op beurs genoteerd


Explanation:
mijn antwoord ligt in dezelfde lijn-
stock als in stockmarket.

Haar aandelen staan nu op de beurs genoteerd.

peterver
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hilde Hoven
11 hrs