KudoZ home » English to Dutch » Other

excess stock services

Dutch translation: Terugnameservice voor overmatige voorraad


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:excess stock services
Dutch translation:Terugnameservice voor overmatige voorraad
Entered by: Thijs van Dorssen

08:08 Sep 15, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: excess stock services
Geïsoleerde term, helaas geen contekst! Komt voor in een website van een autofabrikant.
Rutger H Cornets de Groot
Terugnameservice voor overmatige voorraad
Explanation:
Hallo Rutger, kan het zijn dat hier bedoeld word dat het teveel aan voorraad weer terug genomen word? Zo komt 't op mij over. Service voor overmatige (teveel aan) voorraad? Van welke website komt dit?
Succes ermee
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
Dank voor je moeite, je hebt me op het goede spoor gebracht. Ik denk dat 'opruiming' misschien nog het dichtstbij komt. Of?

Rutger.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4restantenafdeling
Bram Poldervaart
4Terugnameservice voor overmatige voorraad
Thijs van Dorssen


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Terugnameservice voor overmatige voorraad


Explanation:
Hallo Rutger, kan het zijn dat hier bedoeld word dat het teveel aan voorraad weer terug genomen word? Zo komt 't op mij over. Service voor overmatige (teveel aan) voorraad? Van welke website komt dit?
Succes ermee

Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Dank voor je moeite, je hebt me op het goede spoor gebracht. Ik denk dat 'opruiming' misschien nog het dichtstbij komt. Of?

Rutger.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
restantenafdeling


Explanation:
extra stock = restanten (overgeschoten voorraden) zie ook onderstaande site

succes,

Bram


    Reference: http://www.tradeeasy.com/jsp/testocklib.jsp
Bram Poldervaart
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 63