KudoZ home » English to Dutch » Other

at our sole discretion

Dutch translation: naar eigen goeddunken, naar eigen goedvinden


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:at our sole discretion
Dutch translation:naar eigen goeddunken, naar eigen goedvinden
Entered by: Willemina Hagenauw

10:49 Oct 1, 2001
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: at our sole discretion
Is hier een goede nederlandse uitdrukking voor. Deze uitdrukking komt voor in een verzekeringsbewijs en de hele zin luidt: Indemnificaiton is sucbject to, at our sole discretion, a maximum of 2 settlements paid by us". Ik weet wat het betekent, maar kan het niet goed onder woorden brengen. Iemand die me kan helpen?
Willemina Hagenauw
naar eigen goeddunken, naar eigen goedvinden
Explanation:
that is all there is in Van Dale...

vergoeding wordt uitgekeerd naar eigen goeddunken en bedraagt maximum twee...

my creativity also lets me downon this one!!
Selected response from:

peterver
Grading comment
I think you are right and would agree. Thanks for your help!

Willemina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ter eigen beoordeling . . .Titia Dijkstra
4naar eigen goeddunken, naar eigen goedvindenpeterver


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naar eigen goeddunken, naar eigen goedvinden


Explanation:
that is all there is in Van Dale...

vergoeding wordt uitgekeerd naar eigen goeddunken en bedraagt maximum twee...

my creativity also lets me downon this one!!

peterver
PRO pts in pair: 12
Grading comment
I think you are right and would agree. Thanks for your help!

Willemina

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
ter eigen beoordeling . . .


Explanation:
op deze of gene manier in de zin lijkt me beter

Titia Dijkstra
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 35