KudoZ home » English to Dutch » Printing & Publishing

labelstocks

Dutch translation: stickermateriaal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:labelstocks
Dutch translation:stickermateriaal
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

14:57 Aug 7, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / Labels
English term or phrase: labelstocks
XXX labelstocks are available ex-stock from ZZZ Europe, and samples and technical datasheets are available on request via ZZZ sales representatives or the website, www.rararara.com.

Hoe noemen wij dit in het Nederlands?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
stickervellen / -rollen
Explanation:
dus niet de afzonderlijke stickertjes; alleen als gewoon 'stickers' verwarring zou kunnen opleveren

ex-stock = uit voorraad

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-08-07 17:16:12 GMT)
--------------------------------------------------

Wacht even, beter is hier waarschijnlijk 'stickermateriaal', het uitgangsproduct waarmee de drukker aan de slag gaat om het te bedrukken en te slitten tot de gewenste stickers (geleverd op rol of op vel)
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vellen en rollen met etikettenAtty Peelen
3stickervellen / -rollenHarry Borsje


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stickervellen / -rollen


Explanation:
dus niet de afzonderlijke stickertjes; alleen als gewoon 'stickers' verwarring zou kunnen opleveren

ex-stock = uit voorraad

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-08-07 17:16:12 GMT)
--------------------------------------------------

Wacht even, beter is hier waarschijnlijk 'stickermateriaal', het uitgangsproduct waarmee de drukker aan de slag gaat om het te bedrukken en te slitten tot de gewenste stickers (geleverd op rol of op vel)


Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 41
Grading comment
Dank je wel!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vellen en rollen met etiketten


Explanation:
Als het hier om printing supplies gaat.


    Reference: http://www.weber.nl/
Atty Peelen
Native speaker of: Native in DutchDutch