KudoZ home » English to Dutch » Printing & Publishing

jogging mechanism

Dutch translation: jogging-mechanisme


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jogging mechanism
Dutch translation:jogging-mechanisme
Entered by: Joep Muijs

09:40 Jul 2, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: jogging mechanism
The integral jogging mechanism provides set separation functionality
Joep Muijs
Netherlands
jogging-mechanisme
Explanation:
Jogging heeft te maken met het trapsgewijs instellen. Wanneer het gaat om een productieband schuift deze steeds een klein stukje door. In de drukkerijwereld wordt gewoonlijk de Engelse term 'jog' aangehouden.

Twee stapelmethodes en 'jogging' mechanisme
om afdrukopdrachten te scheiden
http://www.oce.com/nl/Products/Finishing equipment/For offic...
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Dat is 'm! Dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jogging-mechanisme
vixen
1mechanisme voor kruipgang of mechanisme voor schokkerig vooruitgaan
Henk Peelen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
mechanisme voor kruipgang of mechanisme voor schokkerig vooruitgaan


Explanation:
Het lijkt me één van deze twee, maar zonder meer context is niet duidelijk welke.

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jogging-mechanisme


Explanation:
Jogging heeft te maken met het trapsgewijs instellen. Wanneer het gaat om een productieband schuift deze steeds een klein stukje door. In de drukkerijwereld wordt gewoonlijk de Engelse term 'jog' aangehouden.

Twee stapelmethodes en 'jogging' mechanisme
om afdrukopdrachten te scheiden
http://www.oce.com/nl/Products/Finishing equipment/For offic...

vixen
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dat is 'm! Dank.