KudoZ home » English to Dutch » Science

HDM (hydrodemetallization) catalyst

Dutch translation: hdm katalysator


11:39 Nov 5, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Science
English term or phrase: HDM (hydrodemetallization) catalyst
Technische specificaties uit een overeenkomst voor afvalverwerking
Shayna Barby
Dutch translation:hdm katalysator
Explanation:
De term catalyst is uit mijn vak, chemie. Hydrometallisatie klinkt ook als afkomstig uit de chemie, maar volgens mij is het een verzinsel van marketeers. Bij mij werkt het de lachlust op.
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Hartelijk dank.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hdm katalysator
Leo te Braake | dutCHem
3catalysator voor demetalisatie tijdens de wasfase
Jacqueline van der Spek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hdm (hydrodemetallization) catalyst
hdm katalysator


Explanation:
De term catalyst is uit mijn vak, chemie. Hydrometallisatie klinkt ook als afkomstig uit de chemie, maar volgens mij is het een verzinsel van marketeers. Bij mij werkt het de lachlust op.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316
Grading comment
Hartelijk dank.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
catalysator voor demetalisatie tijdens de wasfase


Explanation:
is het enige wat ik er van kan maken.

HTH,
Jacqueline


    Reference: http://www.ekol.be/frameset/frameset-algemeen.htm
Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 832