KudoZ home » English to Dutch » Science

slidecast (urgent!)

Dutch translation: diareeks


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slidecast (urgent!)
Dutch translation:diareeks
Entered by: Willem Cremers

04:44 Oct 16, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Science
English term or phrase: slidecast (urgent!)
The slidecast of the presentation
Renate van den Bos
diareeks
Explanation:
Slides zijn dia's, foto's. Hier gaat het om de verzameling afbeeldingen die in de presentatie worden getoond.
Selected response from:

Willem Cremers
Poland
Grading comment
Excuses voor de late reactie en bedankt voor de hulp!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1diareeks
Willem Cremers
4natuurlijke verloopSerge L
4 -1SlideCast
Marianne Sluyter


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
diareeks


Explanation:
Slides zijn dia's, foto's. Hier gaat het om de verzameling afbeeldingen die in de presentatie worden getoond.

Willem Cremers
Poland
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Excuses voor de late reactie en bedankt voor de hulp!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marco Vrieling
4 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
natuurlijke verloop


Explanation:
Ik zou zeggen: "het natuurlijke verloop van de presentatie", zo zonder context.

Dit is een van de betekenissen van "cast" volgens v. Dale.

HTH,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 392

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
SlideCast


Explanation:
SlideCast is een programma om presentaties te maken (net als Web Presenter).


    Reference: http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/webscale/ipt...
Marianne Sluyter
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Marco Vrieling: bestaat inderdaad, maar wordt hier niet bedoeld
6 hrs