KudoZ home » English to Dutch » Surveying

off-line interviewing

Dutch translation: off-line interview


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:off-line interviewing
Dutch translation:off-line interview
Entered by: andreavdL

10:22 Feb 22, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Surveying
English term or phrase: off-line interviewing
Off-line interveiwing means a survey where XXX hosts a screening questionnaire to recruit panellists for an off-line interview or exercise.
andreavdL
off-line interview
Explanation:
Ik zou off-line laten staan. Krijg de indruk uit je tekst dat ze online op zoek gaan naar panelleden, die ze vervolgens zelf interviewen (dus geen vragenlijst laten invullen op het internet, maar telefonisch of tijdens een bijeenkomst spreken).
Selected response from:

Ingeborg Gonizzi
Netherlands
Grading comment
Lijkt me inderdaad het beste om het niet te vertalen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1off-line interview
Ingeborg Gonizzi
3een persoonlijk toelatingsgesprek voeren / houden
Henk Peelen


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
off-line interview


Explanation:
Ik zou off-line laten staan. Krijg de indruk uit je tekst dat ze online op zoek gaan naar panelleden, die ze vervolgens zelf interviewen (dus geen vragenlijst laten invullen op het internet, maar telefonisch of tijdens een bijeenkomst spreken).

Ingeborg Gonizzi
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Lijkt me inderdaad het beste om het niet te vertalen

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  golf264: Offline is wel standaard - volgens computerwoorden.nl is het dan ook zonder streepje intussen, maar als er meer duidelijkheid moet komen, je kan ook voor "onverbonden" of zoiets kiezen - namelijk, als je niet herhaaldelijk hetzelfde woord wil gebruiken
3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
een persoonlijk toelatingsgesprek voeren / houden


Explanation:
persoonlijk een toelatingsgesprek voeren / houden
een persoonlijk sollicitatiegesprek voeren / houden
persoonlijk een sollicitatiegesprek voeren / houden
een persoonlijk vraaggesprek voeren / houden
persoonlijk een vraaggesprek voeren / houden
persoonlijk interviewen
persoonlijk een interview afnemen
een persoonlijk interview afnemen



http://snn.vvb.org/woordenlijst/i.htm

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch