KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

N-up

Dutch translation: Je eigen gedachte is juist


02:38 Nov 14, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: N-up
N-up option.
Kan dit het paginanummer zijn? Het gaat erom dat indien de N-up of de Booklet option is geselecteerd, dit ertoe kan leiden dat de opmaak van de afgedrukte pagina anders is dan verwacht.
Linda
Dutch translation:Je eigen gedachte is juist
Explanation:
Bij "N" kun je een getal ingeven en dan worden alle pagina's vanaf dat aantal afgedrukt.

Deze optie heb je ook in de afdrukfunctie onder Windows.
Daar kun je een "range" van ... tot ...
of vanaf ... aangeven.

Ook meerdere ranges, gescheiden door een komma.


Groeten,

Pieter_H

Ref: eigen ervaring.
Selected response from:

Pieter_H
Norway
Grading comment
Dank je wel voor de bevestiging!

Groeten,

Linda
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5N pagina's per vel
Jacki
4 +1Je eigen gedachte is juistPieter_H
4N-omhoogxxxtasman


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
N-omhoog


Explanation:
ik ben geen kenner, maar zou het niet betekenen "n-pijltje omhoog" op je toetsenbord? Dan lijkt me bovengenoemde vertaling correct.

Succes in elk geval.

xxxtasman
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 49

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Je eigen gedachte is juist


Explanation:
Bij "N" kun je een getal ingeven en dan worden alle pagina's vanaf dat aantal afgedrukt.

Deze optie heb je ook in de afdrukfunctie onder Windows.
Daar kun je een "range" van ... tot ...
of vanaf ... aangeven.

Ook meerdere ranges, gescheiden door een komma.


Groeten,

Pieter_H

Ref: eigen ervaring.

Pieter_H
Norway
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 139
Grading comment
Dank je wel voor de bevestiging!

Groeten,

Linda

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nellie Voss: Lijkt mij juist.
1 hr
  -> Linda mag de punten aan zichzelf geven...

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
N pagina's per vel


Explanation:
N-up betekent dat er N pagina's op één vel papier worden afgedrukt. Hierbij kunnen de pagina's dus in verschillende combinaties worden geplaatst zoals 2x2, 2x3, 3x3 etc. Bij de optie Booklet worden de twee tegenoverliggende pagina's verschillend afgedrukt.

Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222