KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

reverse slow motion

Dutch translation: vertraagd achteruit afspelen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reverse slow motion
Dutch translation:vertraagd achteruit afspelen
Entered by: Evert DELOOF-SYS

05:39 Nov 16, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: reverse slow motion
When playing a VCD, the When playing a VCD, the reverse slow motion playback will not work.playback will not work.
Anneken
vertraagd achteruit afspelen
Explanation:
kan uiteraard ook, maar zowel 'playback' als 'slowmotion' (één woord) worden aanvaard door ons aller Groene Boekje :)
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt Evert!

Groetjes,

Anneken
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vertraagd achteruit afspelen
Evert DELOOF-SYS
4...zal de playback-functie 'achteruit afspelen in slowmotion...'
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...zal de playback-functie 'achteruit afspelen in slowmotion...'


Explanation:
Nog een poging :)

Bij het afspelen van een VCD zal de playback-functie 'achteruit afspelen in slowmotion' niet werken.

Ref.:

http://www.apple.com/nl/imac/desktopmovies.html

"...die ook in de grotere filmstudio's worden gebruikt, zoals sepiatint, slowmotion, achteruit afspelen, waterrimpeling en soft focus. Of wat dacht je van een effect waarmee je je film er echt oud kunt laten uitzien. Verder kun je de grootte van de tekst in de titels wijzigen, zelf bepalen hoe snel de titels over het scherm bewegen en zelfs hoe lang de titels op het scherm worden weergegeven."


En:

"Het afspelen van VCD's:
Hoewel de meeste speelfilms op DVD worden uitgebracht is het afspelen van Video Compact Disc's op de
Cyber Home volledig ondersteund. Dit is vooral interressant voor de video-enthousiastelingen die een pc
gebruiken voor het creeeren (sic) van filmmateriaal. U kunt uw MPG of MPEG-bestanden op een cd-r zetten en deze
afspelen op de Cyber Home."

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vertraagd achteruit afspelen


Explanation:
kan uiteraard ook, maar zowel 'playback' als 'slowmotion' (één woord) worden aanvaard door ons aller Groene Boekje :)

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Bedankt Evert!

Groetjes,

Anneken

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacki
1 hr