KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

flicker free

Dutch translation: flikkervrij


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flicker free
Dutch translation:flikkervrij

02:00 Nov 23, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flicker free
Flicker free CRT monitor
Jacques Wolse
flikkervrij
Explanation:
flikkervrij beeldscherm
Selected response from:

stephie
Belgium
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5flikkervrijstephie
5trillingsvrij (beeld)
Evert DELOOF-SYS
4flikkert nietMeturgan


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
flikkervrij


Explanation:
flikkervrij beeldscherm


    Kluwer woordenboek informatietechnologie
stephie
Belgium
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxXX789
1 min

agree  Carole Raes
14 mins

agree  Sven Petersson
26 mins

agree  Jacki
2 hrs

agree  Jan Acx: 100% akkoord alhoewel het wat homofobisch klinkt
1 day 9 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
trillingsvrij (beeld)


Explanation:
Ref.:

"... maar de trend is duidelijk ingezet. Hoewel monitoren van dit type een scherp en trillingsvrij
beeld bieden, zijn er ook enkele nadelen. Met name op het gebied ..."

www.yucom.be/thirdparty/NL/a16tec_article5.asp

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flikkert niet


Explanation:
ook een mogelijkheid

http://www.brightlight.philips.nl/d/1.html


HF 3305 Bright Light Energy
10.000 lux lichtbad
Compact, aantrekkelijk design
Licht en verplaatsbaar
Kan in verschillende hoeken op tafel of bureau geplaatst worden
UV filter glas
Flikkert niet en is aangenaam voor de ogen
Dimmer met twee standen: Bright Light voor lichtbaden en normaal licht voor gebruik als normale verlichting





    Reference: http://www.brightlight.philips.nl/d/1.html
Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 223