KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

video graphics adaptor

Dutch translation: grafische kaart


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:video grapghics adaptor
Dutch translation:grafische kaart
Entered by: Jacques Wolse

05:39 Nov 25, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / IT marketing
English term or phrase: video graphics adaptor
Feature of notebook pc.
Jacques Wolse
grafische kaart
Explanation:
Hallo Jacques,

Dit is gewoon een ingewikkelde aanduiding voor grafische kaart.
VGA staat voor Video Graphics Adaptor (of Array).

Groetjes, Jacki
Selected response from:

Jacki
Netherlands
Grading comment
Had ik even niet in de gaten. Dank je!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3grafische kaart
Jacki
5 -1adapter voor videographicsLinda Ferwerda


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
grafische kaart


Explanation:
Hallo Jacques,

Dit is gewoon een ingewikkelde aanduiding voor grafische kaart.
VGA staat voor Video Graphics Adaptor (of Array).

Groetjes, Jacki


    Meer dan 10 jaar ervaring met IT-vertalingen
Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222
Grading comment
Had ik even niet in de gaten. Dank je!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pieter_H: Eens...
7 mins

agree  Evert DELOOF-SYS
16 mins

agree  xxxXX789
6 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
adapter voor videographics


Explanation:
videographics is inmiddels een ingeburgerd woord, en wordt zeker door videoproductiebedrijven gehanteerd.

Eigen ervaring

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jacki: Ook al is videographics ingeburgerd, dan nog denk ik dat dit in deze context niet past
3 mins