KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

puller

Dutch translation: trekker; kleplichter; trek-...; meeneem-...


06:45 Dec 8, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: puller
Gereedschap dat wordt gebruikt in autotechniek.
Je trekt er iets mee ergens uit. Wat is het Nederlandse woord?
Linda
Dutch translation:trekker; kleplichter; trek-...; meeneem-...
Explanation:
hangt van de context af
Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
Bedankt, Henri!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trekker; kleplichter; trek-...; meeneem-...xxxHenri
4takel, lier
Thijs van Dorssen
4takel, lier
4kaapstander?
Jan Acx


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kaapstander?


Explanation:
Eurdic geeft me dit antwoord and google geeft het ook, maar ik weet niet of het het juiste materieel is

Jan Acx
Spain
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 145
Grading comment
Helaas is het dit niet. Ik zoek verder. Bedankt!
The asker has declined this answer
Comment: Helaas is het dit niet. Ik zoek verder. Bedankt!

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
takel, lier


Explanation:
Kan gebruikt worden om bijvoorbeeld de motor met hulp van katrollen uit een auto te tillen. Je ziet die dingen in elke garage. Je kan er ook horizontaal mee werken.

Ook op ieder zeilschip te vinden in alle soorten en maten.

Groetjes

Ref: van Dale, Collins


Native speaker of:

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
takel, lier


Explanation:
Kan gebruikt worden om bijvoorbeeld de motor met hulp van katrollen uit een auto te tillen. Je ziet die dingen in elke garage. Je kan er ook horizontaal mee werken.

Ook op ieder zeilschip te vinden in alle soorten en maten.

Groetjes

Ref: van Dale, Collins

Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Bedankt Thijs, maar het is hier geen takel. Helaas!
The asker has declined this answer
Comment: Bedankt Thijs, maar het is hier geen takel. Helaas!

2 days 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trekker; kleplichter; trek-...; meeneem-...


Explanation:
hangt van de context af


    dictionary of automotive engineering
xxxHenri
PRO pts in pair: 78
Grading comment
Bedankt, Henri!