KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

central monitroing facility

Dutch translation: centrale bewakingsinstallatie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:central monitoring facility
Dutch translation:centrale bewakingsinstallatie

15:35 Dec 21, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / Security systems
English term or phrase: central monitroing facility
Details on the connection between the IP receiver PC to the automation PC (at the central monitoring facility)...
Laurent Slowack
het centrale overzicht / de centrale controle
Explanation:
Er zal wel weer commentaar uit de Engelse of Zuid-Afrikaanse hoek komen maar dit kwam zo spontaan bij mij op.

Groetjes
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
Answer not used, it became: centrale bewakingsinstallatie
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2het centrale overzicht / de centrale controle
Thijs van Dorssen
4 +1centrale controle-unit
GertV
4het centrale overzicht / de centrale controle


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
het centrale overzicht / de centrale controle


Explanation:
Er zal wel weer commentaar uit de Engelse of Zuid-Afrikaanse hoek komen maar dit kwam zo spontaan bij mij op.

Groetjes



Native speaker of:

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
het centrale overzicht / de centrale controle


Explanation:
Er zal wel weer commentaar uit de Engelse of Zuid-Afrikaanse hoek komen maar dit kwam zo spontaan bij mij op.

Groetjes


Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Answer not used, it became: centrale bewakingsinstallatie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marijke Mayer: (tjonge!) het eerste lijkt mij uitstekend. We mogen weer spontaan zijn, hoor!
6 mins
  -> Dank je wel, Marijke!

agree  Dave Greatrix: Has any body seen my photo-copier?
22 hrs
  -> Hi David, good to hear from you.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
centrale controle-unit


Explanation:
misschien dat je ook centraal controlesysteem kan gebruiken, maar 'systeem' omvat volgens mij een groter geheel dan 'facility'. Daarom misschien beter 'unit' dan 'systeem'

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 250

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Massimo Lencioni
1 hr