KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

connectionless

Dutch translation: niet-beveiligde draadloze verbinding


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:connectionless non-secure connection
Dutch translation:niet-beveiligde draadloze verbinding
Entered by: Evert DELOOF-SYS

10:55 Jan 4, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: connectionless
connectionless non-secure connection
(uit handleiding WAP-GSM)
Anneken
niet-beveiligde draadloze verbinding
Explanation:
Ref.:

... wireless (vaste draadloze verbinding). Fixed wireless ... gebied van draadloze diensten,
datanetwerken en ... uitgewisseld over niet-beveiligde lijnen.
(Bron ...

www.zeeburgnieuws.nl/rubriek/internet/internet01-week04.htm...
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt Evert!

Groetjes,

Anneken
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2niet-beveiligde draadloze verbinding
Evert DELOOF-SYS
4niet-beveiligde draadloze verbinding
4draadloosLinda Ferwerda


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
draadloos


Explanation:
Het is slechts een suggestie. Ik denk dat er geen draadaansluiting is, maar dat de signalen per infrarood worden doorgegeven.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niet-beveiligde draadloze verbinding


Explanation:
Ref.:

... wireless (vaste draadloze verbinding). Fixed wireless ... gebied van draadloze diensten,
datanetwerken en ... uitgewisseld over niet-beveiligde lijnen.
(Bron ...

www.zeeburgnieuws.nl/rubriek/internet/internet01-week04.htm...


Native speaker of:

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
niet-beveiligde draadloze verbinding


Explanation:
Ref.:

... wireless (vaste draadloze verbinding). Fixed wireless ... gebied van draadloze diensten,
datanetwerken en ... uitgewisseld over niet-beveiligde lijnen.
(Bron ...

www.zeeburgnieuws.nl/rubriek/internet/internet01-week04.htm...

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Bedankt Evert!

Groetjes,

Anneken

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marianne Sluyter
4 mins

agree  Joeri Van Liefferinge: Opmerking voor Anneken: als het over het toestel gaat, wordt gsm met kleine letters geschreven, als het over de techniek gaat met hoofdletters (Dus: gsm-toestel, maar GSM-mast)! Referentie: ik werkte tot voor kort op de communicatie-afdeling van Proximus.
18 mins