KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

suppression spark plugs

Dutch translation: bougies met interferentie-onderdrukking


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:suppression spark plugs
Dutch translation:bougies met interferentie-onderdrukking

23:10 Jan 9, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: suppression spark plugs
Electrical noise from the boat’s motor can interfere with the fishfinder. Try some suppression spark plugs.

Actually, I've got one more.

Thanks in advance,

J.
xxxtasman
bougies met interferentie-onderdrukking
Explanation:
Het gaat om bougies die RFI (Radio Frequency Interference - radiofrequentie-interferentie) tegengaan. Zie de referentie.
Selected response from:

Massimo Lencioni
Grading comment
I like your thinking. Many thanks.

J.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bougies met interferentie-onderdrukking
Massimo Lencioni
4bougies met onderdrukking van Radio Frequentie StoringKoos Vanderwilt


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bougies met onderdrukking van Radio Frequentie Storing


Explanation:
Champion heeft ook al meer dan 90 jaar ervaring in het ontwikkelen en fabriceren van hoogwaardige ontstekingskabels. De onderdrukking van Radio Frequentie Storing (RFI) is de eerste vereiste bij de ontwikkeling van de kabels.

************************************

Weliswaar gaat het hier om de kabels naar de bougies toe, maar het gaat hier over bougiebedrading (zie referentie).

Een bougie vonkt, en dit veroorzaakt een electromagnetische veld, dat met andere electromagnetische velden (radiouitzending) interfereert).



    Reference: http://www.reys.nl/auto/infologo/champion.htm
Koos Vanderwilt
United States
PRO pts in pair: 25

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
bougies met interferentie-onderdrukking


Explanation:
Het gaat om bougies die RFI (Radio Frequency Interference - radiofrequentie-interferentie) tegengaan. Zie de referentie.


    Reference: http://www.niehoff.com/whatsnew/ultra4.html
Massimo Lencioni
Native speaker of: Italian
PRO pts in pair: 60
Grading comment
I like your thinking. Many thanks.

J.