KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

millwork

Dutch translation: gedetailleerd houtwerk en interieur afwerking


07:53 Jan 10, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: millwork
millwork and interior fabrication
Helaas geen verdere context.
Linda Ferwerda
Dutch translation:gedetailleerd houtwerk en interieur afwerking
Explanation:
Hoi Linda, dit staat zeker op een CV ofzo. Maar goed, jammer dat je niet meer context hebt, maar volgens deze tweetalige referenties denk ik dat er gedetailleerde afwerking mee bedoeld wordt.

Groetjes,
Marijke

Welcome To Woodgrain Millwork
World's Largest Moulding Manufacturer including doors, windows and distribution.
Description: Manufacturer of doors, vinyl and wood windows, finished and raw mouldings and millwork for the housing...
Category: Business > Industries > ... > Wood Products > Architectural Woodwork
www.woodgrain.com/

Toespraak ter opening van de Stylos Bookshop in het gebouw ...
... hij - omlijsten architecten hun deuren nog steeds met fraai gevormd en gedetailleerd
houtwerk. Hij schrijft: "De ontdekking dat houten deuren in onze tijd nog ...
www.bk.tudelft.nl/theorie/sierksma/Stylos.htm

vtwonen.nl - Woonideeen - Styleguide - Simple chic
... dessins en een luxueuze afwerking. Een mooi interieur ... In een Simple Chic interieur
speelt hout een ... bewerkte plafonds. Glanzend houtwerk laat klassieke meubelen ...
www.vtwonen.nl/woonideeen/styleguide/chic.html
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Hallo Marijke,
Bedankt voor je gigantische hulp. Je hebt me een end op weg geholpen. Wat ik er exact van ga maken, daar ga ik nog een nachtje over slapen.

Prettig weekend!

Linda
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gedetailleerd houtwerk en interieur afwerking
Marijke Mayer
4afgewerkte houtproducten / eindproductenSerge L


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
afgewerkte houtproducten / eindproducten


Explanation:
definitie: units of joinery completely manufactured and assembled ready for putting in place

Succes,

Serge L.


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/
Serge L
PRO pts in pair: 392

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gedetailleerd houtwerk en interieur afwerking


Explanation:
Hoi Linda, dit staat zeker op een CV ofzo. Maar goed, jammer dat je niet meer context hebt, maar volgens deze tweetalige referenties denk ik dat er gedetailleerde afwerking mee bedoeld wordt.

Groetjes,
Marijke

Welcome To Woodgrain Millwork
World's Largest Moulding Manufacturer including doors, windows and distribution.
Description: Manufacturer of doors, vinyl and wood windows, finished and raw mouldings and millwork for the housing...
Category: Business > Industries > ... > Wood Products > Architectural Woodwork
www.woodgrain.com/

Toespraak ter opening van de Stylos Bookshop in het gebouw ...
... hij - omlijsten architecten hun deuren nog steeds met fraai gevormd en gedetailleerd
houtwerk. Hij schrijft: "De ontdekking dat houten deuren in onze tijd nog ...
www.bk.tudelft.nl/theorie/sierksma/Stylos.htm

vtwonen.nl - Woonideeen - Styleguide - Simple chic
... dessins en een luxueuze afwerking. Een mooi interieur ... In een Simple Chic interieur
speelt hout een ... bewerkte plafonds. Glanzend houtwerk laat klassieke meubelen ...
www.vtwonen.nl/woonideeen/styleguide/chic.html

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624
Grading comment
Hallo Marijke,
Bedankt voor je gigantische hulp. Je hebt me een end op weg geholpen. Wat ik er exact van ga maken, daar ga ik nog een nachtje over slapen.

Prettig weekend!

Linda