KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

bi-zone

Dutch translation: bi-zone


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bi-zone
Dutch translation:bi-zone
Entered by: Brigitte Gendebien

08:57 Jan 16, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bi-zone
bi-zone automatic climate control system
Kaat
bi-zone
Explanation:
Thermostatisch geregelde ‘bi-zone’ airconditioning
http://www.wouters-autobedrijf.nl/147_uitrusting.htm
Selected response from:

Brigitte Gendebien
Belgium
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gescheiden regelingYoup Kila
4bi-zone
Brigitte Gendebien
4automatische airco met aparte regeling vooraan en achteraanSerge L


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatische airco met aparte regeling vooraan en achteraan


Explanation:
ik weet niet meteen een kortere omschrijving te bedenken, maar daar komt het alleszins op neer

Serge L.


    Ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 392

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bi-zone


Explanation:
Thermostatisch geregelde ‘bi-zone’ airconditioning
http://www.wouters-autobedrijf.nl/147_uitrusting.htm


    Reference: http://www.autocoumans.nl/testsite/lancia_coumans/content/yp...
Brigitte Gendebien
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 15
Grading comment
Hartelijk dank.

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gescheiden regeling


Explanation:
In verreweg de meeste gevallen gaat het om klimaatregeling (airco) die voor de bestuurder en de voorpassagier apart afgesteld kan worden. D.w.z. links en rechts gescheiden. Het is niet ondenkbaar dat er ook regeling bestaat voor voor en achter, maar ik zou echt geen voorbeeld kunnen geven. Met gescheiden regeling ondervang je dat probleem.

Youp Kila
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25