KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

MSEK

Dutch translation: 1 miljoen Zweedse kronen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MSEK
Dutch translation:1 miljoen Zweedse kronen
Entered by: TT&V

16:16 May 25, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: MSEK
Sales 2001 totalled MSEK 57,196

Iemand enig idee waarvcoor MSEK precies staat?
Anneken
1 miljoen Zweedse kronen
Explanation:
M is een veelgebruikte afkorting in jaarcijfers for miljoen en SEK is volgens mij de afkorting voor de zweedse valuta.

Hoop dat dit helpt
Petra

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-26 04:27:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Dit moet natuurlijk 57, 196 miljoen zweedse kronen zijn in totaal en niet een.
Selected response from:

TT&V
Grading comment
Bedankt Petra en Evert!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +51 miljoen Zweedse kronenTT&V
457,196 miljoen Zweedse Kronen
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
1 miljoen Zweedse kronen


Explanation:
M is een veelgebruikte afkorting in jaarcijfers for miljoen en SEK is volgens mij de afkorting voor de zweedse valuta.

Hoop dat dit helpt
Petra

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-26 04:27:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Dit moet natuurlijk 57, 196 miljoen zweedse kronen zijn in totaal en niet een.

TT&V
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 60
Grading comment
Bedankt Petra en Evert!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sven Petersson
35 mins

agree  Henk Peelen
1 hr

agree  Carla Zwanenberg
2 hrs

agree  GertV
2 hrs

agree  AAAmedical
12 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
57,196 miljoen Zweedse Kronen


Explanation:
SEK = Zweedse kroon
M: x aantal miljoenen
Zo'n 2,6 miljard oude franken dus

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706