KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

platen cover

Dutch translation: documentdeksel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:platen cover
Dutch translation:documentdeksel
Entered by: Laurent Slowack

19:29 Jul 15, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / Scanner or photocopier
English term or phrase: platen cover
Scanners with a platen cover
Laurent Slowack
documentdeksel
Explanation:
is ook nog een mogelijkheid.

Het doel van de \'platen cover\' is om het document op z\'n plaats te drukken tijdens het kopiëren of scannen.

... documenteninvoer leeg zijn. Til het documentdeksel op. Gebruik de documentgeleiders ... Sluit
het documentdeksel. Als u een boek of een ...
www.brother.com/pub/mfczlefbdoc/ZLeFB-DB.pdf

Ook in de handleiding van mijn Canon scanner spreekt men over \'documentdeksel.\'
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5glasplaatklepRichard K
4documentdeksel
vixen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
glasplaatklep


Explanation:
of deksel, glasplaatdeksel zijn eventueel ook mogelijkheden


    Reference: http://www.hofax.nl/ricoh/4506-specs.htm
Richard K
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
documentdeksel


Explanation:
is ook nog een mogelijkheid.

Het doel van de \'platen cover\' is om het document op z\'n plaats te drukken tijdens het kopiëren of scannen.

... documenteninvoer leeg zijn. Til het documentdeksel op. Gebruik de documentgeleiders ... Sluit
het documentdeksel. Als u een boek of een ...
www.brother.com/pub/mfczlefbdoc/ZLeFB-DB.pdf

Ook in de handleiding van mijn Canon scanner spreekt men over \'documentdeksel.\'

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509
Grading comment
Hartelijk dank.