KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

clean cutting

Dutch translation: gladde snede


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clean cutting
Dutch translation:gladde snede
Entered by: Henk Peelen

07:51 Aug 22, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: clean cutting
Ik weet dat dit bij laserbewerking wel wordt vertaald met 'gladde snede', maar geldt dit ook voor stof voor kogelvrije vesten?
Renate van den Bos
gladde snede
Explanation:
Kluwer vertaalt clean cut of ook sheer cut met gladde snede, zonder te vermelden dat dit bij een bepaald vakgebied behoort. Het lijkt me hier dus ook van toepassing
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gladde snede
Henk Peelen
3rafelvrij snijden
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gladde snede


Explanation:
Kluwer vertaalt clean cut of ook sheer cut met gladde snede, zonder te vermelden dat dit bij een bepaald vakgebied behoort. Het lijkt me hier dus ook van toepassing

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Bedankt!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rafelvrij snijden


Explanation:
Ik zie hier wel eens iemand stof knippen/snijden voor verdere verwerking...

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316