spare parts

Dutch translation: onderdelen

English term or phrase:spare parts
Dutch translation:onderdelen
Entered by: Carla Zwanenberg

10:01 Jan 20, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: spare parts
agriculture machinery
reserveonderdelen
Explanation:
of onderdelen.

Sommige van mijn klanten willen dat ik spare parts als onderdelen vertaal.
Selected response from:

Carla Zwanenberg
Netherlands
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +14reserveonderdelen
Carla Zwanenberg
5 +5Wisselstukken
Serge L


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +14
reserveonderdelen


Explanation:
of onderdelen.

Sommige van mijn klanten willen dat ik spare parts als onderdelen vertaal.

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 317
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda: onderdelen lijkt mij voldoende
2 mins

agree  vixen
7 mins

agree  Maria Rosich Andreu
8 mins

agree  Henk Peelen: met Linda: iets is "reserve" wanneer het gereed ligt/staat voor acute noodsituaties. Onderdelen liggen op de plank of zijn bij de dealer te verkrijgen voor zowel periodiek/preventief onderhoud als defectsituaties
12 mins
  -> ja, dit maakt het onderscheid heel duidelijk, bedankt Henk.

agree  Helen Lusted
31 mins

agree  Leo te Braake | dutCHem: eens met Henk
33 mins

agree  Jacqueline van der Spek: eens met Henk
1 hr

agree  Peter Leistra
2 hrs

agree  Saskia Steur
3 hrs

agree  Benny Raemaekers
5 hrs

agree  Nellie Voss
5 hrs

agree  joeky janusch
6 hrs

agree  Satie
1 day 53 mins

agree  writeaway: ook met Henk + Linda
13 days

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Wisselstukken


Explanation:
voor wie in de zuidelijke helft van ons taalgebied woont ;o)

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 392

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Quark
44 mins
  -> Bedankt!

agree  Marc Kuypers
4 hrs
  -> Bedankt Marc!

agree  Benny Raemaekers
4 hrs
  -> Bedankt Benny!

agree  Satie
1 day 4 mins
  -> Bedankt!

agree  writeaway
13 days
  -> Bedankt!