KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

Vacuum skirt

Dutch translation: vacuum rok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Vacuum skirt
Dutch translation:vacuum rok
Entered by: Jos Essers

14:57 May 16, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Vacuum skirt
Ik zoek de Ned. benaming voor 'vacuum skirt' als onderdeel van een vloerreinigingsmachine met stozuigunit.
xxxSanmar
vacuum rok
Explanation:
Hier wordt skirt letterlijk vertaald als rok, het gedeelte rondom de unit, welke het vacuum bewaart, of ook de overdruk beheeerst. Denk aan gelijke techniek bij hoovercrafts
Selected response from:

Jos Essers
Grading comment
Bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2vacuum rok
Jos Essers
4rok die het vacuüm handhaaft
Henk Peelen
3vacuüm kraagLinda Ferwerda


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vacuum rok


Explanation:
Hier wordt skirt letterlijk vertaald als rok, het gedeelte rondom de unit, welke het vacuum bewaart, of ook de overdruk beheeerst. Denk aan gelijke techniek bij hoovercrafts

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: ik weet het niet echt, geen treffers voor vacuümrok, maar op deze site is de rok wel nader dan het hemd: http://members.lycos.nl/modelvliegtuigjes/hoovercraft/hoover...
50 mins
  -> Tihzena-Toch is het zo en niet anders!

agree  Saskia Steur
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vacuüm kraag


Explanation:
Er staat mij iets bij dat wij over een kraag spreken. We blijven in de kledingstukken!

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rok die het vacuüm handhaaft


Explanation:
zou ik er van maken

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150