KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

baseline formatted

Dutch translation: (foto's) waarvan de afbeelding wordt uitgelijnd met de basislijn


18:39 Jul 9, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / DVD-speler
English term or phrase: baseline formatted
The DVD player does not support a baseline-fomatted picture of more than 5120 x 3413 pixels.
Renate van den Bos
Dutch translation:(foto's) waarvan de afbeelding wordt uitgelijnd met de basislijn
Explanation:
Ietwat omslachtig, maar basislijn-geformatteerd (of zelfs baseline-geformatteerd) bekt m.i. niet erg goed.
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Ik ben er uiteindelijk niet echt uitgekomen, maar dit antwoord leek met het meest passend. Bedankt voor jullie hulp! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(foto's) waarvan de afbeelding wordt uitgelijnd met de basislijn
Evert DELOOF-SYS
2foto's/beelden die aan de onderzijde zijn uitgelijnd
Jacki


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(foto's) waarvan de afbeelding wordt uitgelijnd met de basislijn


Explanation:
Ietwat omslachtig, maar basislijn-geformatteerd (of zelfs baseline-geformatteerd) bekt m.i. niet erg goed.

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Ik ben er uiteindelijk niet echt uitgekomen, maar dit antwoord leek met het meest passend. Bedankt voor jullie hulp! Renate

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
foto's/beelden die aan de onderzijde zijn uitgelijnd


Explanation:
Ik gok maar een beetje. Eigenlijk moet er wat meer context bij.
Picture kan foto, maar ook wel beeld zijn denk ik.
En baseline-formatted: uitgelijnd met de basislijn van de tekst?

FWIW
Jacki

Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222