KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

cornering light

Dutch translation: adaptieve verlichting die 'met de bocht mee' schijnt


09:01 Dec 3, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / Weergave op display in auto
English term or phrase: cornering light
Cornering lights failure!
Cornering lights - Adaptive Cornering Light failure. Possible to continue journey with caution. Have the problem checked by Car Service
Renate van den Bos
Dutch translation:adaptieve verlichting die 'met de bocht mee' schijnt
Explanation:
Systeem ontwikkeld door Duitse fabrikanten in samenwerking met voertuigverlichtingspecialist Hella.
Zie Google onder 'adaptieve verlichting'.
Selected response from:

Jacques Wolse
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5adaptieve verlichting die 'met de bocht mee' schijntJacques Wolse
4clignoteur
Wolter Jetten


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
clignoteur


Explanation:
ook wel richtingaanwijzer genoemd

Wolter Jetten
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 53

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
adaptieve verlichting die 'met de bocht mee' schijnt


Explanation:
Systeem ontwikkeld door Duitse fabrikanten in samenwerking met voertuigverlichtingspecialist Hella.
Zie Google onder 'adaptieve verlichting'.

Jacques Wolse
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 196
Grading comment
Bedankt! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek
20 mins

agree  Marciam
1 hr

agree  Kate Hudson
4 hrs

agree  Meturgan
5 hrs

agree  Mirjam Bonne-Nollen
10 hrs