KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

occurences

Dutch translation: Een trefwoordveld kan niet leeg zijn


11:43 Dec 4, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: occurences
In de volgende context: "The occurences of keywords cannot be blank."

Ik vind de zin in het Engels niet echt goed klinken en heb moeite er een vloeiende Nederlandse zin van te maken
Marciam
Dutch translation:Een trefwoordveld kan niet leeg zijn
Explanation:
De vertaling voor "cannot be blank" heb je al.
Met "the occurrences of keywords" wordt waarschijnlijk een trefwoordveld (invulveld voor trefwoorden) bedoeld.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 12:41:18 (GMT)
--------------------------------------------------

Door in het trefwoordveld een term in te vullen en vervolgens op de knop Thesaurus
te klikken, krijgt u in het rechterdeel van het scherm een gedeelte van de ...
www2.trimbos.nl/wwwopac/help/b/hlpfr_biblio.html
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5De velden van de sleutelwoorden moeten worden ingevuld
AdRem
4Een trefwoordveld kan niet leeg zijn
vixen
4trefwoordvelden dienen ingevuld (te worden)hirselina


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
De velden van de sleutelwoorden moeten worden ingevuld


Explanation:
Of
De velden van de sleutelwoorden kunnen niet leeg zijn

AdRem
Native speaker of: Native in DutchDutch

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trefwoordvelden dienen ingevuld (te worden)


Explanation:
-

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 331

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Een trefwoordveld kan niet leeg zijn


Explanation:
De vertaling voor "cannot be blank" heb je al.
Met "the occurrences of keywords" wordt waarschijnlijk een trefwoordveld (invulveld voor trefwoorden) bedoeld.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-04 12:41:18 (GMT)
--------------------------------------------------

Door in het trefwoordveld een term in te vullen en vervolgens op de knop Thesaurus
te klikken, krijgt u in het rechterdeel van het scherm een gedeelte van de ...
www2.trimbos.nl/wwwopac/help/b/hlpfr_biblio.html

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509
Grading comment
bedankt