KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

spa

Dutch translation: jacuzzi, whirlpool, massagebad


20:19 Dec 6, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: spa
het gaat hier om een spa die in de badkamer van een huis geinstallerd kan worden voor persoonlijk gebruik.
RVL-RVL
United States
Dutch translation:jacuzzi, whirlpool, massagebad
Explanation:
Spa wordt gewoonlijk gebruikt voor de systemen die gebruikt worden in kuuroorden. Volgens mij is het een massagebad.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-06 23:51:23 (GMT)
--------------------------------------------------

... Al lang voordat de moderne whirlpool (het spa-bad) werd ontwikkeld genoot
de mens van de hydrotherapeutische werking van thermale bronnen! ...
www.tropical-recreatie.nl/spas.htm
Selected response from:

Carole Raes
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7jacuzzi, whirlpool, massagebadCarole Raes
3 +1spa-bad
Ariser


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
jacuzzi, whirlpool, massagebad


Explanation:
Spa wordt gewoonlijk gebruikt voor de systemen die gebruikt worden in kuuroorden. Volgens mij is het een massagebad.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-06 23:51:23 (GMT)
--------------------------------------------------

... Al lang voordat de moderne whirlpool (het spa-bad) werd ontwikkeld genoot
de mens van de hydrotherapeutische werking van thermale bronnen! ...
www.tropical-recreatie.nl/spas.htm

Carole Raes
PRO pts in pair: 140

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ariser: ook spa-bad
2 hrs
  -> Inderdaad ook gevonden:

agree  Saskia Steur
12 hrs

agree  Linda Switten
12 hrs

agree  GertV
15 hrs

agree  Corella Nijsse
16 hrs

agree  Mirjam Bonne-Nollen
18 hrs

agree  AllisonK
20 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
spa-bad


Explanation:
In addition to the above answer

Ariser
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 132

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AllisonK
17 hrs