KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

smooth integration

Dutch translation: soepele opname


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:smooth integration
Dutch translation:soepele opname
Entered by: Henk Peelen

14:36 Dec 18, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: smooth integration
SMOOTH INTEGRATION Possible to use the height adjustability to simplify entering and exiting the chair with an active lifter.

context pay-off van hoog/laag mechanisme op rolstoel voor gehandicapten.
Bram Poldervaart
soepele opname
Explanation:
Ik zou het toch maar een beetje letterlijk vertalen; het gaat erom dat de patiënt soepel in de stoel plaats neemt of uit de stoel gaat, dan wel wordt geplaatst of uit de stoel wordt genomen.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt Henk. Ik had dit zelf ook al gevonden, maar tch een bevestiging dat ik op de goede weg was...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2soepele opname
Henk Peelen
5naadloze integratie
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
naadloze integratie


Explanation:
De gebruikelijke marketingspeak.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1680

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gerard de Noord: Heb je de hele vraag gelezen?
1 hr

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
soepele opname


Explanation:
Ik zou het toch maar een beetje letterlijk vertalen; het gaat erom dat de patiënt soepel in de stoel plaats neemt of uit de stoel gaat, dan wel wordt geplaatst of uit de stoel wordt genomen.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Bedankt Henk. Ik had dit zelf ook al gevonden, maar tch een bevestiging dat ik op de goede weg was...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem
29 mins

agree  moya
3 hrs