KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

target line

Dutch translation: vuurlijn


07:02 Sep 19, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: target line
The target line is an expected avenue of approach for enemy aircraft.
Sandra
Dutch translation:vuurlijn
Explanation:
vuurlijn. bovenrand van het binnentalud van een borstwering, waar juist overheen
kan worden gevuurd; ook wel binnenkruin, voorkruin, vuurkruin of vuurkam ...
www.coehoorn.nl/begrippenlijst/begrippen/vuurlijn.html - 2k - Cached - Similar pages

Geschiedenis, cultuur, maatschappij
... Afrika in de vuurlijn, M. Heirman Afrika in de vuurlijn M. Heirman Afrika ligt
in de vuurlijn van krijgsheren en grondstoffenkartels. Hun gemeenschappelijk ...
www.safari.nl/boeken_diversen.html
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Bedankt, Marijke. Sorry dat ik nu pas punten toeken. Ik was het vergeten.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1richtlijn
Bram Poldervaart
4vuurlijn
Marijke Mayer
4doelstellingSikkema


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doelstelling


Explanation:
Letterlijk vertaald

Sikkema
PRO pts in pair: 4

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
richtlijn


Explanation:
van Dale:

denkbeeldige lijn waarover gericht wordt. (vuurwapens)

succes

Bram

Bram Poldervaart
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Shayna Barby
3 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vuurlijn


Explanation:
vuurlijn. bovenrand van het binnentalud van een borstwering, waar juist overheen
kan worden gevuurd; ook wel binnenkruin, voorkruin, vuurkruin of vuurkam ...
www.coehoorn.nl/begrippenlijst/begrippen/vuurlijn.html - 2k - Cached - Similar pages

Geschiedenis, cultuur, maatschappij
... Afrika in de vuurlijn, M. Heirman Afrika in de vuurlijn M. Heirman Afrika ligt
in de vuurlijn van krijgsheren en grondstoffenkartels. Hun gemeenschappelijk ...
www.safari.nl/boeken_diversen.html



    Reference: http://www.google.com
Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624
Grading comment
Bedankt, Marijke. Sorry dat ik nu pas punten toeken. Ik was het vergeten.